Saturday, February 6, 2010

Masa

Currently waiting for JPJ test. Cepatlah. I'm sick of waiting! Eh tak tahu nak bersyukur langsung. :D Sepatutnya saya kena LEBIH bersyukur kerana saya tidak perlu menunggu selama 2 hingga 5 jam hanya semata-mata untuk belajar sahaja. Saya akan diminta menghadirkan diri ke 'sekolah' itu pada waktu yang betul-betul hanya saya yang akan belajar. Pergi dan terus belajar; tidak perlu menunggu selama 5 minit pun. Kelas itu memang untuk saya. Terima kasih A. Yee kerana menjaga saya! (: Dan menurut dia, saya sudah boleh dinilai tapi penilai itu sudah menghilangkan diri. =) Kalau dapat lesen awal sekalipun, belum tentu saya mendapat keizinan untuk meronda-ronda di Kelantan kesayangan ini. HAHA! Anak Abah.

 
counting..

***

I've been updated the UPU thingy. Yeay! Alhamdulillah, saya tidak mengalami kesukaran seperti rakan-rakan yang lain untuk memilih jurusan yang sesuai untuk mereka. I know myself well and yes, all our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. Even Abah and Ummi trust me and they are just hoping everything is going smoothly. Ily both! Sudah tidak sabar lagi untuk saya mendapat keputusan SPM setelah beberapa kali ia mengganggu tidur saya.

#1 Beberapa hari selepas SPM tamat, saya bermimpi saya sudah pun mendapat keputusan SPM. 8A 2B.
#2 Beberapa hari lepas, K. Asni pun turut sama bermimpi. 5A1 4A2 1B.

Apa yang perlu saya ucapkan, Alhamdulillah. I did my best even my efforts weren't my max. Every cloud has silver linings, is it? Hehe. Terima kasih semua atas segalanya. Terima kasih Allah.


 
Allah as my guidance; now and always, forever and ever.

***

Semakin lama saya menjadi penternak lemak dan penanam anggur yang berjaya, semakin ramai pula kenalan yang saya dapat. Oh I'm not talking about them; either FB's or MS'. I mean the real friends for general, yeah you know what I mean, right? Tak sangka pula si polan ni kawan si dia ni, si dia ni buah hati si comel tu. Haha. Kecilnya dunia, baruku tahu. Ya, saya senang untuk berkawan. Jadi, suka hatilah saya nak berkawan dan berkenalan dengan siapa sahaja kan? 

 
yes, YOU!

asnAziz: menanti detik 14/02 :D

No comments: